Business Booster
 
För bättre beslutsunderlag

 

 

Välkommen!
Om företaget
Tjänster
e-postmarknadsföring
Effektivisering av arbetsflöden
Hemsideundersökning
Kundundersökning
Lead-generering
Marknadsundersökning
Medarbetarundersökning
Uppföljning av kvalitetspolicy
Vad säger våra kunder
Nyhetsbrev
Kontakt
Kontaktformulär
 

Kundundersökning

 

Olika behov kräver olika lösningar

Vi använder olika system beroende på vilken typ av kundundersökning det gäller. Har man många transaktioner och kunder är ofta en lösning med kontinuerlig mätning av kundtillfredsställelsen bäst. Vill man ta in beslutsunderlag för t. ex. en djupare analys i något läge kan ett annat system vara bättre.

 

Vi tar fram körbara testförslag och hjälper er med allt från framtagning av frågebatteri till analys.

 

Exempel på uppdrag:

Ett företag vill mäta kundernas inställning till dess image.

Företaget vill dessutom kontinuerligt mäta och övervaka kundtillfredsställelsen samt snabbt få in kundernas eventuella klagomål. 

 

Lösningen kan användas både centraliserat med ett strategiskt urval av vissa kunder och decentraliserat för t.ex. säljchef, supportchef, HR-chefer i syfte att få objektiva mätparametrar för enskilda medarbetare.

 

Systemet är mycket enkelt att hantera både för den som administrerar enkäter & rapporter och för kunderna som besvarar enkäterna. Vi ställer gärna upp med en kostnadsfri demo.

- Till kontaktformulär>>

 


 

Mätning kundtillfredsställelse

 

ClientIndicator™

 

 

 

 

 

 

Marknadsundersökning

 

 

 

 Webbaserade 
 undersökningar:

 -Kund (NKI) 
 -Marknad
 -Kvalitetspolicy
 -Prospektering
 -mm

 

Kundundersökning

 Mät och över-

 vaka kundtill-

 fredsställelsen  
 kontinuerligt

 

 

 

Undersökning hemsida

 

 

 

 Kartlägg vilka

 som besöker

 er hemsida och
 deras behov

e-postmarknadsföring

 

 

 

 

 Seriös marknads-
 föring via e-post

 

 

 

 

 

© Business Booster Europe AB. Alla rättigheter reserverade. Om cookies.