Olika behov kräver olika lösningar
Vi använder olika system beroende på vilken typ av kundundersökning det gäller. Har man många transaktioner och kunder är ofta en lösning med kontinuerlig mätning av kundtillfredsställelsen bäst. Vill man ta in beslutsunderlag för t. ex. en djupare analys i något läge kan ett annat system vara bättre.
Vi tar fram körbara testförslag och hjälper er med allt från framtagning av frågebatteri till analys.
Exempel på uppdrag:
Ett företag vill mäta kundernas inställning till dess image.
Företaget vill dessutom kontinuerligt mäta och övervaka kundtillfredsställelsen samt snabbt få in kundernas eventuella klagomål.
Lösningen kan användas både centraliserat med ett strategiskt urval av vissa kunder och decentraliserat för t.ex. säljchef, supportchef, HR-chefer i syfte att få objektiva mätparametrar för enskilda medarbetare.
Systemet är mycket enkelt att hantera både för den som administrerar enkäter & rapporter och för kunderna som besvarar enkäterna. Vi ställer gärna upp med en kostnadsfri demo.
- Till kontaktformulär>>
ClientIndicator™